Friday, November 13, 2009

Pergi sendiri...


Pagi ni akak bangun awal... siap-siap dan pergi hospital sendirian.... Suamiku yang terchinta ada di Sarawak... Budak-budak akak dah bagi cuti.. malas nak tawaf satu bangi menghantar mereka ke sekolah.... (akak kan bekas menteri pelajaran... cuti ajer bila teragakk...)

Sarapan pagi pun tak beli sebab malas jugak nak melencong ke syeksyen 7... nak kena berhenti, nak kena tunggu... males..males...

Sampai hospital, akak parking kat tempat biasa... naik ke unit dialysis terserempak dgn bibik sri. Kirim ajer kat dia belikan mee goreng. Mulanya nak bawa Qeeb tapi ari ni dia nak pergi sekolah lagi nanti penat pulak dia.. 4jam duduk ajer kat dialysis lepas tu nak kena gi sekolah sampai pukul 630
petang... kesian pulak... penat dia..

Dapat cucuk awal.... tepat pukul 8 pagi... gitu gini pukul 1 tengahari dah selesai... mana nak makan tengahari ni? Sowang-sowang... tak der mood lah pulak.....

5 comments:

  1. Saya kalau sorang-sorang kadang-kadang tak makan langsung. Saya nak makan biasanya berteman (kecuali kat hospital, makanan datang sendiri tak payah dicari)

    ReplyDelete
  2. mi,
    jom... kita JJCM..

    zool@tod,
    rasanya balik umah... masak pun best jugak... lepas tu boleh tidooor.

    ReplyDelete
  3. Mesti adik tgh tidur waktu ni... :)

    ReplyDelete
  4. kakcik, tak bleh nak tidur.. aisyah suka main dalam bilik ni.

    ReplyDelete

Sila beri komen anda.

Hamster nak makan...