Friday, February 26, 2010

Lunch Tengahari tadi...


Selesai dialysis, kami pergi ke JM Beriani. Sudah tentunya ramai kengkawan tahu yang akak ni akan mencuba kat satu2 tempat tu sampailah muak. Kalau tempat tu memang dah tak sedap/suka dari mula cuba... tidaklah kami datang lagi. JM ini termasuk dalam restoren yang kami suka dan sesuai dengan rasa.

Akak mencuba mee bandung johornya... kurenglah... tapi sedaplah jugak.

Suami memilih Beriyani Kambing.

Sempena Maulidur Rasul, kami diberikan pulut kuning dan rendang daging dan limpa. Sedap. Tapi kami dah kekenyangan dengan buah-buahan potong, jeli buah-buahan dan air kelapa jelly.


6 comments:

  1. Hajah boleh jadi food taster lah!

    ReplyDelete
  2. Salam kak hajah Nora,
    Saya berangan jugak nak jadi food tester yang digeruni oleh chef restoren macam dalam tv tu....
    bila saya datang, depa sambut.. bila saya buat ulasan.. depa dengar baik-baik.. huishhhh... verangan sajalah.... (masak sendiripun malas...)

    ReplyDelete
  3. Salam Mah...
    Nasi beriyani dia nampak ok... tp mee bandung dia mmg kureng sket kan? mana boleh lawan mee bandung Muar kat Jalan Abdullah tu, tp lama tak makan kat situ sejak ternampak toke dia er... takyah citer la hehee... - luv QJ.

    ReplyDelete
  4. QJ,
    u nak citer jangan separuh-separuh. Mak tok Ja dah pesan kat ja dan ja dah pesan kat i mengatakan kalau cakap separuh2 nanti bila beranak... susah....
    Citerlah QJ... Toke lelaki dia jenis pakai barang kemas?.. Jenis pengotor?...

    ReplyDelete
  5. Salam Mah..

    hehee...insyaAllah I dah tak beranak lagi....
    mm...nantilah bila senang I citer heh, eh mana si Ja ni ghuyub ek? lama menyepi...luv u QJ.

    ReplyDelete
  6. QJ,
    jadinya u termasuk dalam species i jugaklah... Welcome to the club....
    Ja ghuyub kat Espi jer...

    ReplyDelete

Sila beri komen anda.

Hamster nak makan...