Wednesday, February 3, 2010

Sengaja.

Sedang duduk-duduk sementara menunggu nombor giliran....

Isteri : Yang,... baguslah shampoo baru ni... nampak lembut rambut..

Suami : Iyerlah... baru sekali pakai...

Isteri : Tapi satu benda tak hilang...

Suami : ( Terkejut ) Apa?...

Isteri : Uban... hehehe

Suami : Heh.. itu bukan uban lah... abang sengaja warnakan putih... biar nampak cantik....

11 comments:

  1. IS,
    akak pun tertanya-tanya... hehehehehhe...

    ReplyDelete
  2. Hmmm... mengusap2 wambut somi ditempat terbuka gamaknya...


    Hmmm.....
    Hmmm.....
    Hmmm.....

    ReplyDelete
  3. Hihihi....

    Tapi kan, kalau putih semua pun cantik tau.. macam blonde gitu.. :)

    ReplyDelete
  4. salam

    heeeeeeeeee
    ada satu produk apantah
    innershine ke apa
    macam krim rambut
    katanua boleh hilangkan uban?
    hahhahahah
    entah ya entah tak
    cuba lah
    ekekkeek

    ReplyDelete
  5. Fa,
    mestilah suami shendiwi.. kita mana pandai main chinta dgn shuami owang lain.... nak mampos....hehhehehehhehehehh

    Kak som,
    Binggo... pandai u meneka perbuatan siapa dan di mana... Biasa buat yer....( menutup mulut kononnya malu.... walhal nak tutup bau petai...)

    Tie,
    Akak pun sedang menunggu begitu.. biar putih semua.. sexy gitu tapi peluang nak putih semua lambatlah sebab uban pun baru selai-selai....(sehelai-sehelai).

    birU,
    Kami berdua sebenarnya menerima kedatangan uban dgn penuh rasa syukur sebab itulah tanda kami sudah menjangkau usia tua..... Alhamdulillah.......

    ReplyDelete
  6. Rambut beruban tu lambang kemakmuran tu... Ramai gadis genit yang minat nanti tu.. caya lahhh...!

    ReplyDelete
  7. azie,
    kalau gadis genit tu nak menggenit... kat owang lain... silakan... bukan sshuami saya yer...
    kalau dia nak rasalah penangan owang minang.... baik dia berundur dari sekarang....
    ( sambil menyenseng seluar yang penuh dengan semalu...)

    ReplyDelete
  8. ekekekeke..gud answer tuan doktor!

    ReplyDelete
  9. AI,
    bab jawap menjawap memang dia handal...

    ReplyDelete

Sila beri komen anda.

Hamster nak makan...