Sunday, March 7, 2010

Terima Kaseh.....

Saya nak bagi award tak pandai...
Tapi terasa nak bagi sesuatu...
Buat semua teman-teman blogger...

CS
Ja
Fa
Kak Hajah Nora
Kakcik Seroja
QJ
Mimie
Azieazah
Kak Nani
Ai
IbuSinga
Tie
Kak zai
Uncle
Lili Heta
Kak Ezza
Acciaccatura
Cikgu Math
Amy
BluE
Idalara
Zila
Abu Muaz
Zool
Eila
Shina
Yati Damai'Bangi
Sayang2Ibu
Hazila
Ina KL
Mimieloma
Sister Rozi
Permata
KP
Kamsiah
Dla
Kak Elle
Khairyn
Tengku Betty
Noorsha
(kalau ada nama yang saya terlupa... maaf yer... dah makin pelupalah...)

12 comments:

  1. Alhamdulillah kan, dengan berblog je, dapat ramai kenalan dan sahabat....semoga persahabatan yang terjalin akan berpanjangan hingga ke hari tua nanti...(sekarang muda lagi!) hehehe....

    ReplyDelete
  2. Terimakasih kembali AKAK. Apalah sangat sekadar mengomen. Saya dah lama anggap itu suatu medan kita bermesra, bertanya khabar, bergurau, berkongsi pengalaman dan bertukar info...

    Melihat positif, menerima positif, ia akan menjadi positif jua, insyaAllah.

    Yang pasti saya banyak belajar pelbagai perkara dari AKAK (jua dari pengomen lain).

    Sayangggg AKAK..!

    ReplyDelete
  3. You're welcome n thanks to you too.

    ReplyDelete
  4. Salam Akak, 'the pleasure is mine'.

    Setuju dgn pendapat AzieAzah. DAN kita perlulah terima kita2 nih seadanya.

    ReplyDelete
  5. Terima kasih akak ! :)

    ReplyDelete
  6. salam akak,

    heeeeeeee
    sama2 la kita ya

    ReplyDelete
  7. Salam Mah,

    Terima kasih...walaupun saya ni baru jer berjinak jinak dgn bloggong dan baru jugak bertegur sapa dengan Mah, sudi gak Mah mention saya. Dah rasa macam kenal lama... Alangkah hebatnya cyber friendship ni kan?

    ReplyDelete
  8. Maceh Akak.. maceh maceh..

    Maceh gak kerana sudi singgah hadir dlm idup I.. Bnyk perkara baru yg I belajar dr u, Akak..

    ReplyDelete

Sila beri komen anda.

Hamster nak makan...